A jobb felső sarokban válassza ki a nyelvet. Írja be az e-mail címét, amelyet a játékhoz való bejelentkezéshez fog használni, valamint a jelszót és ismételje meg a jelszót megerősítésként. Az adatok kitöltése után kattintson a "Regisztrálás" gombra. Sikeres regisztráció esetén automatikusan bejelentkezik a játékba, és elkezdhet gyakorolni.
Elfelejtett jelszó esetén a jelszót visszaállíthatja a „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. A jövőben a játék frissítéskor vagy kilépéskor bejelentkezést igényelhet a kijelentkezéshez.
Bejelentkezés után megjelenik a játék menüje.
A beállításokban megváltoztathatja a nevét/felhasználónevét, amellyel a játékban fog szerepelni. Az új név megerősítéséhez kattintson a „Név mentése!” gombra. Továbbá a beállításokban módosíthatja a bejelentkezési jelszót és a nyelvet is.
A piros X-re kattintva visszatérhet a főmenübe. Ha kérdése van, kattintson a főmenüben a „Van kérdése?” vagy a „Fórum” gombra.
Ha elérhető egy frissítés, az alkalmazás megjeleníti ezt. A „Frissítés” gombra kattintva az alkalmazás bezáródik, frissül, majd újraindul. Az XP operációs rendszernél manuális frissítés szükséges. További információk: https://forum.proskin.cz/discussion/4/.
A főmenüben az „Frissítés” mezőre kattintva ellenőrizheti, hogy a legfrissebb verzió van-e az alkalmazásban.
Minden színes mezőnek van funkciója.
Minden játékban található egy i ikon. Kattintással megismerheti az aktuálisan játszott játékinformációkat és szabályokat.
Kattintson a „Start” mezőre a játék indításához.
1. rész: Kattintás után a „Start”-ra az időmérő azonnal elindul. Az időkorlát alatt jegyezze meg a megjelenített számokat. Kattintással a „Folytatás” gombra lép a játék második részébe.
2. rész: Oldjon meg egy egyszerű matematikai feladatot, és adja meg a választ az 5 szám egyikére kattintva. Ha az eredmény helyes, a harmadik részbe kerül.
3. rész: Írja be az Ön által megjegyzett számot az egyes számjegyekre a képernyő jobb oldalán kattintva.
Ha rossz számot ad meg, a játék véget ér, és megjelenik a statisztika. Kattintás a „Hasonlítsa össze az eredményeket a világgal” gombra megmutatja a világátlagot a nyelv szerint.
Játékmenet alatt új játékot indíthat a „Új játék” gombra kattintva, vagy visszatérhet a főmenübe a „Menü” mezővel.
A Relax match 3 játék kezdőképernyője tartalmazza a „Játék!” gombot, amivel elindítja a játékot, az „Üzlet“ és a „Vissza a menübe” gombot. A játék menüjében ki- vagy bekapcsolhatja a hangokat a „Nota” ikon segítségével.
Az üzletben pontokat használhat fel tárgyak vásárlására a játék megkönnyítéséhez. Görgessen fel vagy le az egér középső gombjával, vagy kattintson bal egérgombbal (ne engedje el) és húzza az egeret fel vagy le. A „Vissza” kattintással visszatér a játék menüjébe.
A „Játék!” gombra kattintva megjelennek a játék szintjei. A pontszámot tartalmazó mező megnyitja az üzletet. A zöld bogyóra, a szint számával, kattintva megjelennek a feltételek és feltételek az adott szint teljesítéséhez. A feltételek X-el való lezárásával bezárhatja az eligazítást.
A „Játék!” mező elindítja a játékot. Miután áthaladt a szinten, egy két opcióval rendelkező ablak jelenik meg. Folytathatja a játékot a következő szinttel vagy kiléphet a játékból. Tárgyakat az üzletből még játék közben is vásárolhat. Az „Eltávolítás”, „Bombák”, „Változás”, „Ráz” vagy „Érintés” kattintásával az üzlet megnyílik.
A „Pauza” gombra kattintva a játék megszakad. Az ablakban a játék hangjait ki- vagy bekapcsolhatja a „nota” kattintásával is.
A játék megszakításához kattintson a „szünet” és utána a „vég” mezőkre.
Kattintson egy mezőre, hogy válasszon ki, melyik kognitív képességet szeretné gyakorolni. Választhat:
Az edzés kiválasztása után kérdést kap. Válaszát egy 4 mező közötti kattintással választhatja ki. Válaszával a megfelelő válasz megtalálásáig folytathatja a választást. A kattintás "Nagyszerű! Folytatás" megnyitja a következő kérdést. Az összes kérdés megválaszolása után megjelenik a statisztika és lehetőség van az eredményeinek a világranglistán történő összehasonlítására. A „Menü” mező kattintásával térhet vissza a főmenübe.
A matematika összehasonlítása játékban válassza ki a megfelelő szimbólumot <, >, = egy mezőre kattintással, amelyiken a jel található. A „Menü” kattintásával visszatérhet a főmenübe.
A „Keresd a párokat” játék mezőjére kattintva a bal oldalon játékkártyák mezők jelennek meg, a jobb oldalon pedig a játék menü.
Ha beállította a paramétereket, indítsa el a játékot a „Játék indítása” mezővel. Egy kártyára kattintva a kép megjelenik. Két azonos kép megtalálása után kiegészítő kérdés jelenik meg. Az olyan kártyák, amelyeknek nincs azonos képe, automatikusan megfordulnak.
A képernyő bal oldalán az online felhasználók jelennek meg. A „Gyors online játék” mezőre kattintva az alkalmazás keres egy felhasználót, aki kész játszani. A „Menü” kattintásával térhet vissza a főmenübe.
Az Akciós tárgyak játékban három játékváltozat közül választhat
Játékváltozatot választ egy mezőre kattintva a játék nevével. Kattintás után azonnal elindul a kiválasztott játék.
Az Alakzatok és színek, valamint a Keresd a különbségeket játékokban válassza ki azt az egy tárgyat (képet), ami különbözik a többiektől. A Kiegészítendő rész játékban válaszolja ki azt a képet, amely az alap objektummal egy kockát alkot.
A tárgy (kép) kattintásával jelöli meg válaszát. A játék az első kattintás után elkezdődik. A „Restart” mezővel a játék alatt és a „Menü” mezővel a játék után visszatérhet a játék menüjébe.
Minden játékváltozatban módosíthatja a képek és tárgyak nézési szögét a klaviatúra betűivel:
W – fel
A – balra
S – le
D – jobbra
Q és E – forgatás
Y/Z – közelítés
X – távolítás
A játék menüjében részletesebb statisztika jelenik meg, a különféle játékváltozatok alapján felosztva. A „Alakzatok és színek”, „Keresd a különbségeket” vagy „Kiegészítendő rész” mezőre kattintva látható az adott játék statisztikája.
A „Vissza a menübe” menüpont segítségével visszatérhet a főmenübe.
A „Játék indítása” gombra kattintva megjelenik egy jelenet. A meghatározott időkorlát letelte után, vagy ha rákattint a "Folytatás" gombra, a jelenet eltűnik, és megjeleníti egy sötét képernyőt utasításokkal. Négy másodperccel később a jelenet újra megjelenik, de egy változással. Jelölje meg az objektumot, amelyik megváltozott. Ha az objektum hibás, a képernyő alján piros csík villog. Ha a helyes objektumot találja meg, továbblép a következő szintre. Ha nem jegyezte meg az eredeti jelenetet, kattintson a „Nem tudom, mutasd az eredeti jelenetet” gombra.
A piros X-re kattintással térhet vissza a menübe. A „Visszatérés a menübe” gombra kattintva visszatérhet az alkalmazás főmenüjébe.
Eljut a célba hiba, ugrás vagy felülnézet nélkül?
Ha saját labirintust szeretne létrehozni, kattintson a „Labirintus létrehozása” mezőre. Jobb oldalon megjelenik egy panel beállításokkal, ahol megadhatja a labirintus paramétereit. Ha a paraméterek beállítva, kattintson a „Generálás” gombra, és megjelenik a saját labirintusa.
"Megkapott labirintusok" gombra kattintva látja a barátaitól kapott labirintusokat. A nyilakkal válassza ki a labirintust, majd kattintson a „Játék!” gombra, vagy a „Visszatérés” mezővel térhet vissza.
A "Visszatérés a menübe" gombra kattintva visszatérhet az alkalmazás fő menüjébe.
A játék menüjében két variáns közül választhat:
Kattintson a választott lehetőség mezőjére, hogy a játék elinduljon. Először 3 másodperc visszaszámlálás történik, hogy felkészülhessen. A válaszokat jelölje "Igen" mezővel, ha megegyeznek, vagy "Nem" mezővel, ha eltérnek. Használhatja a jobbra és balra nyilakat is, ahol jobbra a nem és balra az igen vonatkozik.
A "Visszatérés a menübe" gombra kattintva visszatérhet az alkalmazás főmenüjébe.
Töltse a golyókat a csőbe. A játékot a „Játék indítása” gombra kattintva indíthatja, és a következőképpen irányíthatja:
Kattintással kiléphet a játékból az „Új játék” gombra, és visszatér a játék menüjébe. A "Visszatérés a menübe" mezővel visszatérhet a játék főmenüjébe.