Tartsd karban az agyad


Az alkalmazás első indítása

  1. Felbontás: válassza ki a megfelelő felbontást a monitor szerint. Ha túl alacsonyra állítja, a játék homályos lesz. Zárja be, és állítson be magasabb felbontást.
  2. Képminőség: minden szokványos számítógép és laptop képes kezelni a "fantastic" megjelenítést. Ha úgy érzi, hogy a játék akadozik, zárja be, és próbálja meg csökkenteni a képminőséget.
  3. Képernyő kiválasztása: ha több mint egy képernyője van, választhatja, melyiken jelenjen meg a játék.
  4. Alkalmazás indítása ablakban: a játék ablakban való megnyitásához jelölje be ezt a lehetőséget. Ha az 1. pontban nagyobb felbontást választ, mint amilyen a monitoré, az alkalmazás átnyúlik a képernyőn. Ebben az esetben zárja be az alkalmazást, és csökkentse a felbontást, vagy szüntesse meg a 4. pont bejelölését, és a játék teljes képernyőn indul a kiválasztott felbontással.
  5. A játék elindításához kattintson a "Play!" gombra.

Regisztráció

A jobb felső sarokban válassza ki a nyelvet. Írja be az e-mail címét, amelyet a játékhoz való bejelentkezéshez fog használni, valamint a jelszót és ismételje meg a jelszót megerősítésként. Az adatok kitöltése után kattintson a "Regisztrálás" gombra. Sikeres regisztráció esetén automatikusan bejelentkezik a játékba, és elkezdhet gyakorolni.

Bejelentkezés

  1. Írja be az e-mail címet, amellyel regisztrált, és adja meg a jelszót.
  2. Kattintson a „Bejelentkezés” gombra.

Elfelejtett jelszó esetén a jelszót visszaállíthatja a „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva. A jövőben a játék frissítéskor vagy kilépéskor bejelentkezést igényelhet a kijelentkezéshez.

Bejelentkezés után megjelenik a játék menüje.

A beállításokban megváltoztathatja a nevét/felhasználónevét, amellyel a játékban fog szerepelni. Az új név megerősítéséhez kattintson a „Név mentése!” gombra. Továbbá a beállításokban módosíthatja a bejelentkezési jelszót és a nyelvet is.

A piros X-re kattintva visszatérhet a főmenübe. Ha kérdése van, kattintson a főmenüben a „Van kérdése?” vagy a „Fórum” gombra.

Frissítés

Ha elérhető egy frissítés, az alkalmazás megjeleníti ezt. A „Frissítés” gombra kattintva az alkalmazás bezáródik, frissül, majd újraindul. Az XP operációs rendszernél manuális frissítés szükséges. További információk: https://forum.proskin.cz/discussion/4/.

A főmenüben az „Frissítés” mezőre kattintva ellenőrizheti, hogy a legfrissebb verzió van-e az alkalmazásban.

Az alkalmazás kikapcsolása

  • Alkalmazás bezárása” : az alkalmazás leáll, de újraindításkor nem kell bejelentkeznie.
  • Kijelentkezés és alkalmazás bezárása” : az alkalmazás leáll, és ki lesz jelentkezve. Újraindításkor be kell jelentkeznie.

Főmenü

Minden színes mezőnek van funkciója.

  1. Beállítások – név, jelszó és nyelv módosítása.
  2. KBF klub - napok száma, amióta KBF klub tagja. Itt hosszabbíthatja meg tagságát.
  3. Játék kiválasztása – kattintson a játék nevével ellátott színes mezőre, melyet szeretne elindítani.
  4. Saját statisztikák – a megszerzett pontok és szint megjelenítése.
  5. Van kérdése? – Kattintás után a kapcsolatfelvételi űrlapos oldalra irányítja.
  6. Fórum – átirányítás a Keep Brain Fit fórumra.
  7. Frissítés – Kattintás után megtudhatja, hogy alkalmazása naprakész-e vagy frissíthető.
  8. Partner logója – Kattintás után átirányítja a partner weboldalára.
  9. Kérdőív – Szavazhat a kedvenc játékára, amit előnyösen bővíthetünk.
  10. Cikkek – Átirányít a cikkek oldalára, amelyek az agytréninggel, kognitív képességekkel és a Keep Brain Fit alkalmazással foglalkoznak.
  11. Kijelentkezés és alkalmazás bezárása – az alkalmazás kijelentkezik és leáll.
  12. Alkalmazás bezárása – az alkalmazás kijelentkezés nélkül leáll.

Minden játékban található egy i ikon. Kattintással megismerheti az aktuálisan játszott játékinformációkat és szabályokat.

Számmal játszás

Kattintson a „Start” mezőre a játék indításához.

A játék 3 részből áll:

1. rész: Kattintás után a „Start”-ra az időmérő azonnal elindul. Az időkorlát alatt jegyezze meg a megjelenített számokat. Kattintással a „Folytatás” gombra lép a játék második részébe.

2. rész: Oldjon meg egy egyszerű matematikai feladatot, és adja meg a választ az 5 szám egyikére kattintva. Ha az eredmény helyes, a harmadik részbe kerül.Agy tréning - szám játék 2

3. rész: Írja be az Ön által megjegyzett számot az egyes számjegyekre a képernyő jobb oldalán kattintva.

Keep Brain Fit - szám játék

Ha rossz számot ad meg, a játék véget ér, és megjelenik a statisztika. Kattintás a „Hasonlítsa össze az eredményeket a világgal” gombra megmutatja a világátlagot a nyelv szerint.

Játékmenet alatt új játékot indíthat a „Új játék” gombra kattintva, vagy visszatérhet a főmenübe a „Menü” mezővel.

Relax match 3

A Relax match 3 játék kezdőképernyője tartalmazza a „Játék!” gombot, amivel elindítja a játékot, az „Üzlet“ és a „Vissza a menübe” gombot. A játék menüjében ki- vagy bekapcsolhatja a hangokat a „Nota” ikon segítségével.

Az üzletben pontokat használhat fel tárgyak vásárlására a játék megkönnyítéséhez. Görgessen fel vagy le az egér középső gombjával, vagy kattintson bal egérgombbal (ne engedje el) és húzza az egeret fel vagy le. A „Vissza” kattintással visszatér a játék menüjébe.

A „Játék!” gombra kattintva megjelennek a játék szintjei. A pontszámot tartalmazó mező megnyitja az üzletet. A zöld bogyóra, a szint számával, kattintva megjelennek a feltételek és feltételek az adott szint teljesítéséhez. A feltételek X-el való lezárásával bezárhatja az eligazítást.

A „Játék!” mező elindítja a játékot. Miután áthaladt a szinten, egy két opcióval rendelkező ablak jelenik meg. Folytathatja a játékot a következő szinttel vagy kiléphet a játékból. Tárgyakat az üzletből még játék közben is vásárolhat. Az „Eltávolítás”, „Bombák”, „Változás”, „Ráz” vagy „Érintés” kattintásával az üzlet megnyílik.

A „Pauza” gombra kattintva a játék megszakad. Az ablakban a játék hangjait ki- vagy bekapcsolhatja a „nota” kattintásával is.

A játék megszakításához kattintson a „szünet” és utána a „vég” mezőkre.

Agy tréning – válassza ki a saját edzését

Kattintson egy mezőre, hogy válasszon ki, melyik kognitív képességet szeretné gyakorolni. Választhat:

  • nyelvi intelligenciát,
  • logikai gondolkodást,
  • matematikai képességeket,
  • térbeli képzelőerőt,
  • megfigyelési képességeket,
  • fővárosokat,
  • országokat,
  • gyermekek számára: matematikai összehasonlítás, összeadás 10-ig, kivonás 10-ig, plusz-mínusz 20-ig, kis szorzótábla teljes egészében vagy szorzás egyes számjegyekkel.

Az edzés kiválasztása után kérdést kap. Válaszát egy 4 mező közötti kattintással választhatja ki. Válaszával a megfelelő válasz megtalálásáig folytathatja a választást. A kattintás "Nagyszerű! Folytatás" megnyitja a következő kérdést. Az összes kérdés megválaszolása után megjelenik a statisztika és lehetőség van az eredményeinek a világranglistán történő összehasonlítására. A „Menü” mező kattintásával térhet vissza a főmenübe.

A matematika összehasonlítása játékban válassza ki a megfelelő szimbólumot <, >, = egy mezőre kattintással, amelyiken a jel található. A „Menü” kattintásával visszatérhet a főmenübe.

Keresd a párokat

A „Keresd a párokat” játék mezőjére kattintva a bal oldalon játékkártyák mezők jelennek meg, a jobb oldalon pedig a játék menü.

A játék menüje tartalmazza:

  1. játék indítása: a játék elindítása,
  2. mérete 4x4: játék 16 kártyával,
  3. mérete 6x6: játék 36 kártyával,
  4. egy mezőre kattintva válassza ki a kiegészítő kérdések típusát,
  5. Online: játék más felhasználóval,
  6. Visszatérés a menübe: visszatérés a főmenübe.

Ha beállította a paramétereket, indítsa el a játékot a „Játék indítása” mezővel. Egy kártyára kattintva a kép megjelenik. Két azonos kép megtalálása után kiegészítő kérdés jelenik meg. Az olyan kártyák, amelyeknek nincs azonos képe, automatikusan megfordulnak.

Online Keresd a párokat

A képernyő bal oldalán az online felhasználók jelennek meg. A „Gyors online játék” mezőre kattintva az alkalmazás keres egy felhasználót, aki kész játszani. A „Menü” kattintásával térhet vissza a főmenübe.

Akciós tárgyak

Az Akciós tárgyak játékban három játékváltozat közül választhat

  • Alakzatok és színek,
  • Keresd a különbségeket,
  • Kiegészítendő rész.

Játékváltozatot választ egy mezőre kattintva a játék nevével. Kattintás után azonnal elindul a kiválasztott játék.

Az Alakzatok és színek, valamint a Keresd a különbségeket játékokban válassza ki azt az egy tárgyat (képet), ami különbözik a többiektől. A Kiegészítendő rész játékban válaszolja ki azt a képet, amely az alap objektummal egy kockát alkot.

A tárgy (kép) kattintásával jelöli meg válaszát. A játék az első kattintás után elkezdődik. A „Restart” mezővel a játék alatt és a „Menü” mezővel a játék után visszatérhet a játék menüjébe.

Minden játékváltozatban módosíthatja a képek és tárgyak nézési szögét a klaviatúra betűivel:

W – fel
A – balra
S – le
D – jobbra
Q és E – forgatás
Y/Z – közelítés
X – távolítás

A játék menüjében részletesebb statisztika jelenik meg, a különféle játékváltozatok alapján felosztva. A „Alakzatok és színek”, „Keresd a különbségeket” vagy „Kiegészítendő rész” mezőre kattintva látható az adott játék statisztikája.

A „Vissza a menübe” menüpont segítségével visszatérhet a főmenübe.

Keresd a különbségeket

A „Játék indítása” gombra kattintva megjelenik egy jelenet. A meghatározott időkorlát letelte után, vagy ha rákattint a "Folytatás" gombra, a jelenet eltűnik, és megjeleníti egy sötét képernyőt utasításokkal. Négy másodperccel később a jelenet újra megjelenik, de egy változással. Jelölje meg az objektumot, amelyik megváltozott. Ha az objektum hibás, a képernyő alján piros csík villog. Ha a helyes objektumot találja meg, továbblép a következő szintre. Ha nem jegyezte meg az eredeti jelenetet, kattintson a „Nem tudom, mutasd az eredeti jelenetet” gombra.

A piros X-re kattintással térhet vissza a menübe. A „Visszatérés a menübe” gombra kattintva visszatérhet az alkalmazás főmenüjébe.

Labirintus

Eljut a célba hiba, ugrás vagy felülnézet nélkül?

Játékhoz szükséges instrukciók:

  1. Kattintással az „Játék” gombra indítsa el a játékot.
  2. A „Labirintus választás” mezővel választja ki a labirintust nagyság és pálya alapján. Egy kattintás a labirintust kiválasztja. További kattintások ugyanazon mezőre a labirintusok pályáját megváltoztatják. Ha kiválasztotta, kattintson a „Játék indítása” gombra.
  3. A "Válassz - Járj - Küldj" részben saját labirintust hozhat létre, vagy játszhatja a barátai által küldött labirintusokat.
  4. A menüben való "Visszatérés a menübe" gombra kattintással visszatérhet az alkalmazás főmenüjébe.

Vezérlés:

  • A nézetet az egér mozgatásával változtathatja.
  • A labirintusban a billentyűzet nyilaival navigálhat: fel, le, jobbra, balra.
  • Ha felülnézetből szeretné nézni a labirintust, kattintson a "Felülnézet" mezőre, vagy nyomja meg az Alt billentyűt. A visszatéréshez nyomja meg újra az Alt-ot vagy kattintson a "Vissza" mezőre.
  • A szóköz billentyű lenyomásával a labirintus falain keresztül ugorhat át.
  • A „Visszatérés” gombra kattintva előbb a szintválasztás jelenik meg, majd visszatérhet a menübe.

Válassz - Járj - Küldj

Ha saját labirintust szeretne létrehozni, kattintson a „Labirintus létrehozása” mezőre. Jobb oldalon megjelenik egy panel beállításokkal, ahol megadhatja a labirintus paramétereit. Ha a paraméterek beállítva, kattintson a „Generálás” gombra, és megjelenik a saját labirintusa.

"Megkapott labirintusok" gombra kattintva látja a barátaitól kapott labirintusokat. A nyilakkal válassza ki a labirintust, majd kattintson a „Játék!” gombra, vagy a „Visszatérés” mezővel térhet vissza.

A "Visszatérés a menübe" gombra kattintva visszatérhet az alkalmazás fő menüjébe.

Reakció sebessége

A játék menüjében két variáns közül választhat:

  • Színek,
  • Külső kontúrok.

Kattintson a választott lehetőség mezőjére, hogy a játék elinduljon. Először 3 másodperc visszaszámlálás történik, hogy felkészülhessen. A válaszokat jelölje "Igen" mezővel, ha megegyeznek, vagy "Nem" mezővel, ha eltérnek. Használhatja a jobbra és balra nyilakat is, ahol jobbra a nem és balra az igen vonatkozik.

A "Visszatérés a menübe" gombra kattintva visszatérhet az alkalmazás főmenüjébe.

Trickle

Töltse a golyókat a csőbe. A játékot a „Játék indítása” gombra kattintva indíthatja, és a következőképpen irányíthatja:

  1. „in” mező - a nézet közelítése.
  2. „ki” mező - a nézet távolítása.
  3. A „Default” visszaállítja a nézetet eredeti pozícióba.
  4. Mozogjon jobbra, balra, fel és le az egérrel kattintás nélkül.
  5. Kattintással (folyamatos nyomással) a zöld lemezen áthelyezhető.
  6. Rövid kattintással a zöld lemezre megjelenik egy kör, két nyíl és egy tengely. Forgassa a lemezt az tengellyel.
  7. Kattintás az ikon menüre a „Játék indítása” és a „Visszatérés a menübe” lehetőségek jelennek meg.
  8. Sikeres szintteljesítés után folytathatja a játékot a „Következő szint” mezőre kattintva, vagy visszatérhet a játék menüjébe.
  9. A "Visszatérés a menübe" mezővel visszatérhet az alkalmazás fő menüjébe.

Kártyák

A játék 3 lépése:

  • Kattintson a számok mezőjére, hogy kiválassza a megjegyezendő kártyák számát.
  • Ha megjegyezte a számokat és szimbólumokat, kattintson a „Memorized” gombra.
  • Kattintással válassza ki először a kártya szimbólumát, majd a számát. Így folytassa az összes kártyával.

Kattintással kiléphet a játékból az „Új játék” gombra, és visszatér a játék menüjébe. A "Visszatérés a menübe" mezővel visszatérhet a játék főmenüjébe.