Serena Williams készen áll a győzelemre.


Őszinték leszünk: Serena Williams sminkmárkája nem szerepelt a 2024-es hírességek szépségmárkáinak listáján. Amikor a Wyn Beauty megérkezett hozzánk pár hónapja, kicsit meglepődtünk és nagyon szkeptikusak voltunk (a hírességes sminkmárka kifáradás valós jelenség). De elkezdtük használni, mert ez a dolgunk, és rájöttünk, hogy egy sminkszerencsét találtunk.

Miután Williams 2022-ben visszavonult a tenisszel, a laboratóriumban és az igazgatótanácsban dolgozott – ő a testápoló márka, a Will Perform alapítója is, és van kockázati tőke cége –, de ez a sminkmárka már készült, miközben Grand Slam-eket nyert. Hat év és sok újraformulázás után a Wyn Beauty végre a polcokra került. „Úgy érzem, mintha szó szerint örökké ezen dolgoztam volna” – mondja Williams. A Wyn elkészítése az „aktív szépség” kifejezésből indult.

„Én egy aktív ember vagyok, és ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy Wimbledont nyerek. Úgy érzem, hogy most aktívabb vagyok, mint amikor hivatásos teniszező voltam” – mondja Williams. Nem reális teljes vörös szőnyeges sminkben megérkezni az iskolába, de Williams (aki „nem hagyja el a házat korrektor nélkül”) még mindig stílusos akart lenni az iskolában, ezért meg akarta alkotni azt a vonalat, amely lehetővé teszi számára, hogy „anya idő alatt” sminket viseljen.

Azoknak, akik jogosan megemelik a szemöldöküket egy újabb híresség szépségmárkáján, Williams azt mondja, a Wyn a mindennapi ember számára készült. „Úgy érzem, mindennapi ember vagyok. Tudom, hogy sokan megdöbbennének, ha ezt hallanák” – mondja Williams. „De még ahogyan magamat a közösségi médiában megjelenítem, leveszem a parókámat, és bármit megcsinálok. Ez csak én vagyok, szóval ez valami, ami valóban a mindennapi nők életéhez illik.”

A márka kezdeti bemutatkozása 10 smink elengedhetetlen termékből áll, beleértve a vízálló folyékony szemhéjtust, a szemceruzát, a szemöldökceruzát, a csöves szempillaspirált, az ajakolajat, két rúzst, egy többfunkciós ajak- és arcpírt, matt korrektort, és amit a márka hős termékének tekintünk: egy színezett napvédőt.

A napvédő már most közönségkedvenc lett szerkesztői körökben (ez is Williams kedvence), ami elegendő volt ahhoz, hogy a vonal elnyerje az áprilisi “Figyelendő” címet. Olvassatok tovább, hogy felfedezzétek, miért került a Wyn Beauty a kedvenc híresség szépségek listájára, ami már önmagában is teljesítmény.